پورحيدري: هواداران عليه جباري شعار ندهند
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

پورحيدري: هواداران عليه جباري شعار ندهند


مديرفني آبي‌پوشان پايتخت با تمجيد از سپاهان مي‌گويد، استقلال به اين ديدار به چشم آماده‌سازي براي ديدار با نماينده تايلند هم نگاه مي‌کند.


منصور پورحيدري درباره ديدار اين هفته استقلال برابر سپاهان گفت: طبيعي است که شرايط دو تيم ايده‌آل نيست. چه ما که تيم را دير بستيم و چه سپاهان که تيمش را زودتر از ما بسته و به اردو هم رفته، در آمادگي کامل به سر نمي‌بريم. با اين حال فکر مي‌کنم بازي بهتري نسبت به بازي برابر گسترش فولاد ارائه مي‌دهيم. تيم ما کامل‌تر شده و اميدوارم بازي خوبي را شاهد باشيم. به هر حال هر دو تيم به دنبال قهرماني هستند و هر دو از کادرفني و بازيکنان خوبي بهره‌مند هستند. استقلال به اين ديدار به چشم آماده‌سازي براي ديدار با بوريرام تايلند هم نگاه مي‌کند. استقلال در درجه نخست موفقيت در آسيا را اولويت داده و به همين دليل است که فکر مي‌کنم بازي زيبايي را پنجشنبه تماشا خواهيم کرد.

به گزارش ايسنا ، او در ادامه با رد هرگونه حساسيت براي اين ديدار افزود: اين بازي هم مثل همه ديدارهاست و به نظر من حساسيت خاصي ندارد. اگر هم حساسيتي باشد، مربوط به رقيب بودن اين دو تيم است. به هر حال هر دو تيم براي سه امتياز خودشان را آماده مي‌کنند و اين رقابت آنهاست که کار را سخت مي‌کند.

مديرفني استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا نگران درگيري و شعارهاي هواداران استقلال عليه جباري نيست، اظهار کرد: بازيکنان زيادي از استقلال رفته‌اند و به نظر من اين مسئله چندان مهم نيست. اعتقاد دارم نه فقط جباري که همه بازيکنان را نبايد به خاطر ملحق شدن به تيمي ديگر محکوم کرد. فحاشي و توهين جز جريمه و محروميت براي تيم چه سودي دارد؟ بايد شرايط فکري استاديوم‌ها را درست کنيم. مردم ما خدا را شکر اين مسائل را درک مي‌کنند و از آنها مي‌خواهم که تنها استقلال را تشويق کنند و عليه جباري يا هر کس ديگر شعار ندهند.

او در پاسخ به اين سوال که به نظر مي‌رسد تيموريان و نکونام به علت غيبت ساموئل بازي خواهند کرد، گفت: نکونام و تيموريان تا پيش از پيوستن به استقلال تمرين‌هاي اختصاصي داشتند و زماني که استقلال در تبريز بود، آنها با نظارت حاج‌قاسم (بدنساز استقلال) به تمرين مشغول بودند. شرايط آنها خوب است و احتمال حضورشان برابر سپاهان وجود دارد؛ هرچند قلعه‌نويي بايد تصميم نهايي را بگيرد.

عضو هيات‌مديره استقلال در پايان و در پاسخ به اين سوال که جلسه يکشنبه شب هيات‌مديره استقلال چه نتيجه‌اي داشت، اظهار کرد: بحث مشکلات مالي استقلال و راه‌حل‌هاي آن مطرح شد. به هر حال چک‌هايي به بازيکنان داده شده و بايد پاس شوند. در اين جلسه درباره مشکلات استقلال بحث شد و ان‌شاءالله با عملي شدن قول‌هاي وزارت ورزش تا حد زيادي از بار استقلال کاسته شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 3736
بازدید کل : 40726
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!